Friday, 22 June 2012

Monyet peliharaan



Biasa kita dengar binatang peliharaan seperti kucing, burung dan anjing untuk yang bukan muslim (skrg muslim pn ada bela jgn xtau).
Korang pernah tengok monyet dijadikan binatang peliharaan??meh tengoh biar gambar menceritakan segalanya...macam macam dunia  skrg ni..

tu atas meja tu, jgn tak nampak...minum pepsi lg..ko ado??(pinjam ayat AA)

nie lah peribahasa yg selalu kita dengar Karam Singh Walia cakap ..Kera dihutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan..heheheh..ni bukan peribahasa lg...mmg kera tu tgh menyusu ape??

makan dah best kt KFC, xcukup lg tu belanja nyonyot susu lagi, walau diberi makan pakai mewah tp bab tido sory baby xde kompromi...sangkar tu tempat ko..hahhaha..sian ko baby baru nak rasa tilam empuk..



7 comments:

Ayzulyanaayoub said...

Salam, boleh tahu tak mana nak beli monyet tu? Please);

Anonymous said...

Macamana nak beli satu? Puas saya cari. Tlg call 017-4040001. Thanx

Anonymous said...

Ye lah.. sy pun minat pla nk pelihara monyet tu.. mst best, mcm bayi kecil pla hihi

shalahuddin othman said...

Sy ada bela seekor tapi tak tau apa nama spesis ini...blh tlg tak...

Syahirah Hanim said...

salam dekat mana eh nak cari monyet?? dah lama cari tapi susah nak jumpa.. tlg whatsapp sy jika ada siapa siapa tahu dekat mana ada jual monyet 014-3215397

Edy Guccy said...

sy pun sedang mencari anak monyet untuk dijaga seperti keluarga sendiri bkn dipelihara ya... untuk dijaga mcm keluarga sendiri. tp sy mencari penjual yg sah dan boleh mohon lesen dengan jabatan perhilitan. whatsapp sy 017-3147924

Zatul Aisyah said...

Salam...kat mana ada jual anak monyet...puas dah sya cari...klau tahu hubungi sya..0166689198-sya

.

.