Saturday, 14 July 2012

Ben Ashaari komen Awal Ashaari

Sape tak kenal blogger Ben Ashaari..Blogger yang mempunyai rantaian pengikut yang agak ramai di Malaysia. Setiap hari blog yang aku x pernah mis untuk jengah adalah blog ben ni la..


Kebetulan tadi baca satu entry dari blog benashaari.com. berkenaan [klik sini]. Gua sokong 100% komen ben. Pada aku la suka hati blogger la nak tulis pape pun, asal benda tu bukan berita fitnah atau rekayasa. Kenyataannya pn mmg kalo entry seseorang blogger tentang artis, mesti orang laju je nk klik. Kena pulak kalo tajuk entry tu agak panas. Dari situ kita dapat nilai yang audien kat luar mmg suka baca pasal artis.

So individu yg ditulis tiada hak nak larang blogger tulis pasal dia..kalo fitnah saman la...ape susah..blogger bukan kejam nk cari salah artis jek..bnyk lagi entry yg menaikkan artis menjadi review sesetengah blogger..


Blogger ni mcm wartawan la jugak, banyak isu yg wartawan arus perdana ketengahkan hasil dari jari2 blogger..kalo nk harap majalah, akhbar sumber cetak lain sebagai medium maklumat, tak cukup der...so kat situ kita boleh nampak situasi menang2..blogger, wartawan dan artis..semua dapat manfaat..jadi tolong....kalo tak nak hargai sumbangan blogger jgn menghentam pulak...blogger pn tak mengharap larh...

P/s : Aku ingat aku sorang je yg benci tgk seluar dia...takut gak nk tegur mana tau org kata kita tak up to date..ye la sangat..

1 comments:

www.QueAchmad.com said...

kemah kemim.... Stuju 111%

.

.