Monday, 16 July 2012

Pembedahan bibir

Macam macam manusia kat dunia ni...dah elok-elok dah ciptaan dan anugerah Allah Taala ke atas tubuh badan kita..nak juga ubah...lansung tak bersyukur...orang putih tu x payah la ikut dorang mmg dah mcm tak beragama..ni kita yg sedari kecil dipupuk untuk supaya selalu bersyukur dengan kurniaan Allah, masih ada yg lalai dan alpa...
aku pn bukan la pandai sangat, tetapi kita sebagai orang islam diasuh supaya saling ingat mengingati sesama umat tentang kebenaran...
aku update ckit gambar2 sebelum dan selepas pembedahan bibir minah saleh sorang ni...cantek ke lepas operate tu??









P/s: hehehe...takut kalo aku kutuk org basuh aku pulak, kata sukahati  la nk buat pape pn..dia pnya bibir, bukan aku....

4 comments:

DekNie said...

yang asal lagi cantik....

roym as said...

hehehe..tau xper...

Herma Julianny said...

pelik laa...
haha!=D

www.QueAchmad.com said...

gelebet molek serupa hantu, hurmmmmmm

.

.