Thursday, 2 August 2012

Bawa anak mcm bawa haiwan

Apa nak jadi ibu bapa zaman sekarang ni, kalau dulu bersiar-siar bersama anak kecil, anak pasti didukung erat. Zaman berlalu kemudiannya dengan penciptaan alatan beroda, baby stroller  yg pelbagai rupa dan bentuk,  meluas digunakan sehingga menjadi trend kepada ibu bapa membawa anak kecil...

Tapi kini, lihatlah....dah macam bawa binatang pulak aku tengok...moh layan gambar di bawah....
cari seat..heheh
meronta-ronta tak mau disamakan dengan haiwan


Jalan.....jalan....
kalo tak jalan kena tarik....
kecil2 dh berbakti kepada org tua...
cari ape tu.....
nasib baik pakai baju...
P/s : mujur tak letak tali pengikat kat leher .....ingat makin lama makin bijak.....

3 comments:

Herma Julianny said...

erk..
kalau dulu2, guna kain sarung, simpan anak dalam kain sarung..
skrg ni, diorg bw anak mcm bw anjing pula kan..
kelak kalau dah tua kelak,
anak pula bw mereka mcm tu..
err..

roym as said...

hehehhehe...betul tu herma...

Anonymous said...

dia takut daripada hilang, cuai, baik awal2 dia ikat siap2.. supaya tau pergerakan anak dia.. hehe

.

.