Tuesday, 14 August 2012

Gila - Lelaki Meliwat Kuda



suliga -imej dari cctv polis

LONDON -Grzegorz Suliga meminta maaf, setelah melakukan hubungan seks dengan seekor kuda di padang. Lelaki Poland berumur 39 tahun itu mengaku tidak tahu bahwa perbuatan itu tidak dibenarkan di Britain.

Albert Beckett adalah saksi yang melihat nafsu seks menyimpang Suliga. Beckett melihat aksi Suliga dari rumah kaca di belakang sebuah banglo.

"Dia melihat lelaki itu mendekati seekor kuda putih. Dia (Beckett) lalu mulai mengambil gambar lelaki itu, dan pada masa yang sama menelepon polis," ujar Catherine Allan, pendakwaraya dalam sebuah perbicaraan seperti dinyatakan The Sun, Jumaat (10/8/2012).
Suliga diketahui memang biasa memberi makan kuda. Ia kerap menggosok-gosok kuda-kuda penuh kasih sayang. Namun, hari itu ia menarik celana panjangnya, dan melakukan hubungan seks dengan seekor kuda.

Seorang warga juga melapor kepada polis, kerana mengaku melihat Suliga di tempat yang sama di Oswaldtwistle, Lancs. Suliga juga mengaku mabuk, sehingga ia berhubungan seks dengan kuda.

Suliga mengaku berhubungan seks dengan kuda coklat. Namun, ia membantah melakukan hal yang sama dengan kuda lain.-tribunnews.com

 p/s : Macam -macam perangai manusia akhir zaman...

0 comments:

.

.