Saturday, 18 August 2012

Guru berhubungan seks dengan 4 pelajarnya sekaligus!!!

Seorang guru wanita sebuah sekolah menengah di Amerika Syarikat dibicarakan atas kesalahan berhubungan seks dengan empat muridnya sementara murid kelima merakam aksi tersebut.

Brittni Colleps (28 tahun) disabitkan dengan beberapa dakwaan , termasuk seks menyimpang dan hubungan tidak sopan antara tenaga pengajar dan murid.

Wanita ini adalah guru Bahasa Inggris di Sekolah Tinggi Fort Worth, Texas. Dalam perbicaraannya dia mengaku  bahawa dia menggunakan pesanan SMS untuk mendekati kelima pelajar lelaki tersebut. Wanita ini juga telah memiliki 3 orang anak.
Bu Guru ini melakukan seks dengan 4 muridnya sekaligus!

Salah seorang remaja mengaku, dia dan Colleps berbalas 100 SMS dalam satu hari bermula pertengahan musim tahun 2010. Dari SMS, kemudian kian menjadi-jadi sehingga akhirnya mereka sepakat untuk bertemu lalu bercinta.

"Dia (Colleps) mengatakan ada sesuatu pada diri saya yang dia idam-idamkan...," kata remaja tersebut.

Murid lelaki ini mengatakan bahawa pernah satu ketika, empat murid sekaligus berhubungan intim dengan Guru yang telah dipecat tersebut. Para murid tersebut sebenarnya sudah boleh digolongkan dewasa, namun hukum melindungi para pelajar dari hubungan dengan seseorang yang jawatannya lebih tinggi, dalam hal ini guru.
Guru ini (kiri) berdepan hukuman 20 tahun penjara


Seorang remaja lainnya merakam adegan seks tersebut dengan video telefon bimbitnya. Video tersebut dimainkan semasa perbicaraan.

Jika terbukti bersalah, Colleps berdepan hukuman penjara maksimum 20 tahun. Suaminya, Christopher Colleps, seorang tentara AS, telah menegaskan bahawa dirinya akan terus menyokong isterinya dan bahawa mereka akan tetap mempertahankan rumah tangga mereka.
(Ny Daily News, Fox News)
P/s : MMg gila...cikgu perempuan pulak tu..

0 comments:

.

.