Wednesday, 8 August 2012

Siapa rasa 'bad mood' meh tengok sini....


Agak lama aku tak gelak besar tengok gelagat manusia..tapi kartun mimik muka budak melayu singapura yg namanya nur feetri ni mmg nk buat aku pecah perut....hahahhahh...patut ke aku lempang??...


Mula-mula tengok mmg rasa benci yg amat...tapi dah dua tiga kali tengok mcm cute pn ade jugak.....hahahah...dah cukup manja la tu....hahahahhahhha i got 5 day MC hahahahah..mulut..mulut..

Kat atas ni adalah video asal....

Video kat bawah ni yg buat aku pecah perut.....hahahahahha..mmg patut kena lempang...


                                                   Ni yg xde keje mengajuk budak ni....


p/s : tahniah..mmg lawak......kahkahkahkahkahkahkah...

3 comments:

Herma Julianny said...

tak dapat tgklah..
kena block...T__T

Herma Julianny said...

tak dapat tgklah..
kena block...T__T

roym as said...

aik..sape yg block..

.

.