Monday, 6 August 2012

Twitter bangang Manoharan..taksub berpolitik





Tengokla..kalo dh gila berpolitik, semua nak dipolitikkan...lansung takde sifat patriotik...org camni elok humban ke laut...Kalau ada ramai lagi wakil rakyat kt Malaysia ni camni...hancur negara..

Kalau dulu dok sebok sangat pasal hindraf dia la juga penggeraknya...penghasut dia ni mmg juara...
Bagus..amalkan la selalu...tak pasal2 lawan dapat modal buat story......

Nasib ada beberapa org juga yg buka mata dan menyelar si parpu ni seperti Adun Subang Jaya, Hannah Yeoh dilihat menulis “sesetengah ahli politik tidak seharusnya menggunakan media sosial sekiranya mereka kurang berupaya untuk berfikir sebelum 'bertwitter’."

'Kurang berupaya berfikir' tu maksudnya ape??? korang cakap ekkk...bukan rony cakap....hahahah

p/s : Syiok tgk perpaduan masyarakat Malaysia berlainan bangsa, agama dan fahaman politik duduk satu meja tonton aksi LCW... Korang buatla pilihan bijak.....jgn kuat menyalak je...tp mengundi pn tak pernah..

5 comments:

Herma Julianny said...

cuma tau mengkritik je...
apa kata suruh dia pula main badminton tu..
entah2 lawan saya pun kalah..
jahat betul dia tu...
perlu dijahit mulut dia tu...

roym as said...

hhahaahahah...betul tu,..

Kaki Sembang said...

kuat berpolitik...haha

roym as said...

hhahahaha..

Kaki Sembang said...

mlm nie jgn lupa...henset abis beteri..jgn g mana2 lak

.

.