Friday, 7 September 2012

Sekelip mata dari biasa2 menjadi 'superb'..(Ini bukan china doll dia tuuu)

Sesetengah perempuan melakukan keajaiban dengan make-up. Seorang gadis yang comot atau huduh boleh bertukar menjadi gadis yang cantik hanya dengan menggunakan make-up dan dalam medium ini, tiada perempuan yang lebih berbakat daripada perempuan Cina ini.

Inilah wanita China itu....


lagi dibawah...

Melakukan sentuhan awal

Comel tak saya?? heheheh

Sabar..belum abis lagi...

Masih kurang menarik....

Dah mula nak jadi....

Uhh yeah...acaner tu johan???hehehe

Inilah saya yang ayu....

Camne skrg??

Tadi korang ejek aku ek......hahahah
 P/s : Lelaki2 kat luar tolong jangan tertipu dengan make-up...kecantikan yang sejati adalah dari hati..ayat mesti klise...hihihih

1 comments:

Herma Julianny said...

cantik!
sekurang-kurangnya dia tak buat pembedahan plastik..
hehe..

.

.