Tuesday, 1 January 2013

Hukuman ini pasti tidak akan dilakukan oleh guru di Malaysia



Cuba perati gambar ni...agak2 lah ape bentuk hukuman yg sedang dilaksanakan kt budak-budak sekolah ni?? takkan cikgu dia libas rotan dlm keadaan camni kot??..biasa org rotan kat tapak tangan, kat gambar ni tapak tangan  budak2 dalam keadaan tertutup.. gaya mcm nk kena check kuku je...Sekarang ni sering kita dengar rungutan ibu bapa terhadap guru yang melaksanakan hukuman terhadap anak2 mereka. Bagi aku lah budak2 zaman sekarang terlebih manja sangat..bukan apa kena tarik telinga sikit dah mengadu kat bapak..

Patut dorang ni bersyukur tak kena hukuman mcm budak sekolah dari salah sebuah daerah di India ni...teruk sangat ke hukuman yg dilaksanakan ni...




P/s : hambik ko..sekali dia gilis da..nasib bukan dengan steam roll ...

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

.

.

.

.